תכנית המיועדת לארגונים לפני שינוי מהותי.
שלב 1 - מפגש אפיון וביצוע שאלון מקיף להנהלת החברה, מנהלי אגפים/מחלקות ומדגם עובדים ממחלקות שונות.
שלב 2 - דו"ח מצב לאור השאלון, הצגת הפער בין הרצוי למצוי והמלצות לתוכנית פעולה.
שלב 3 - בניית תכנית פעולה ותכנית עבודה, סיעור מוחות על התהליך ואישורו.
שלב 4 - מפגשים קבוצתיים עם הנהלת החברה - בניית תהליכי עבודה חוצי ארגון, הטמעת גישות שיתופיות וחיזוק האמון והתקשורת בקרב קבוצת המנהלים.
שלב 5 - מפגשים קבוצתיים עם דרג ביניים - עבודה על ממשקי עבודה/תהליכי עבודה והטמעת תהליכים. יצירת שפה משותפת, יישום עקרונות, מנגנונים לרצף תהליכים ושיפור מתמיד.הגדרת מנגנוני בקרה.
שלב 6 - ליווי והטמעה ומתן מענה לפי צורך לתהליך.